Solistoptagelsesworkshop 2 af 2, sæson 2025
feb 23

Solistoptagelsesworkshop 2 af 2, sæson 2025

Går du med en solist i maven, holdes der 2 optagelsesprøver til solistworkshoppen sæson 2025.

 

Går du med en solist i maven, holdes der 2 optagelsesprøver til solistworkshoppen sæson 2025.

Henter kort…
  • Dato & Tidspunkt
    23. februar 2025 kl 13.00 - 23. februar 2025 kl 15.00
  • Går du med en solist i maven, holdes der 2 optagelsesprøver til solistworkshoppen sæson 2025.  

    Optagelsesworkshoppen betales af korkassen og du skal tilmelde dig én af de to workshops her på Gospelnation for at deltage. Der er 16 pladser, og det er ”først til mølle princippet”. 

    Mads udvælger efterfølgende de sangere han vurderer egnede til at indgå i solistgruppen med hensyntagen til gruppens synergi og dynamik. Dvs. at to sangere kan godt have samme sangtekniske, fortolkningsmæssige eller på anden måde musiske niveau, men den ene har måske nogle personlige egenskaber, der er mere kompatible med solistarbejdet og med resten af gruppen, og denne person vil derfor få pladsen.


    ----- 

    Hvis du ikke bliver valgt til solistarbejdet, er du stadig en højt værdsat del af koret. Du er forsat et positivt bidrag positivt til korets lyd og stemning. Du er altid velkommen til at søge konstruktiv feedback fra Mads, tage sangundervisning og/eller søge optag igen næste gang.


    Hvis du bliver udvalgt til solist, skal du vide, at vi kræver og forventer, at du 

     - Betaler 1.200 kr. (pr. sæson) FØR første solistøvelse (Er der behov for evt.at opdele betalingen, kan det aftales med kassereren) 

     - er teamplayer 

     - Er mødestabil til øvere, workshops, koncerter og events i øvrigt samt til solistøvelser udvalgte torsdage kl. 17.00-18.30. Datoer følger! 

     - Øver og forbereder dig hjemme. 

    Hvis du er nysgerrig efter at vide mere, så spørg Mads eller de ”gamle” solister fra den tidligere sæson. 

    Hilsen – Bestyrelsen

  • Kategori
    Workshops
  • Adresse
    Kirkeladen, Græse Bygade 25, 3600 Frederikssund
  • Eventadmin
    Mads Holm Andersen